23 września 2011

Praca

5 komentarzy:
 
Cześć dziewczyny..
Byłam wczoraj na dniu próbnym w Reserved, pod koniec zapytałam ' i co teraz? mam czekać na telefon' - powiedzieli, że wszystko im się podobało i mogę zacząć pracować.. :) Cieszę się bardzo, bo podobało mi się, fajne dziewczyny, miła atmosfera (jak na razie hihih) i fajna praca, nie powiem, najgorsze jest to, że 8h trzeba być na nogach, wróciłam do domu obolała strasznie :P
Dzisiaj też idę od 12 do 20 :) a potem od wtorku dopiero,bo w weekend mam szkołę, a w poniedziałek Inauguracje Roku :)
Jestem zadowolona, od czegoś w końcu trzeba zacząć :) Więc jeśli jesteście z Poznania zapraszam do Reserved w Poznań Plaza :) hehe

Dzisiaj już raczej nie będę miała dla Was żadnych zdjęć, ale jutro na pewno tak :)


a to takie zdjęcie, trochę nie pasujące do tematu :)

Pozdrowienia:*

5 komentarzy:

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin