20 września 2011

Przerwa!

Brak komentarzy:
 
Witajcie dziewczyny!

Moja kilkudniowa przerwa spowodowana była przylotem moich rodziców do Polski! Zrobili mi niespodziankę! Wiedziałam o przylocie samego taty, a tu na lotnisku wychodzi też mama, no coś cudownego :) Dla sprostowania moi rodzice mieszkają od 5 lat w Anglii :)

Były to niestety tylko 4 dni, ale zawsze coś..
W pierwszy dzień pojechaliśmy na 'policyjną imprezkę' Mój tata w Polsce był policjantem i zostało zorganizowane spotkanie dawnych przyjaciół/policjantów :) Bawiliśmy się świetne.. a potem to już spędzanie czasu tylko z rodzicami, całe 3 dni nie było mnie w domu, stąd ta moja przerwa..

Od jutra zaczynam z powrotem w 'blogowaniu' hihi :)

Pozdrawiam Was! Dobranoc :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin