13 września 2011

3 komentarze:
 
Witajcie dziewczyny ! :)
Ładna pogoda w Poznaniu utrzymuję się już parę dni:)
Stwierdziłam, że dosyć ciemnych kolorów, zawsze nosiłam prawie wszystko czarne, szare.. Postanowiłam, że kupię sobie brązowe spodnie, które połączyłam z jasno-szarą marynarką, białe podwijane rękawy dodają, że tak powiem odrobinę 'jasności' do całości:)
I jak wam się podoba?







Spodnie kupiłam na WGO, w zasadzie są to bardziej legginsy, natomiast różnica między zwykłymi legginsami jest taka, że nie muszę do tego ubierać dłuższej bluzeczki, a ich cena to tylko 30 parę złotych, są na prawdę fajne, wygodne, myślę, że mogę je wykorzystać nawet w zimniejsze dni, a w zimę nawet do dłuższych kozaczków :)
Dodatki to pierścionek z Primarku i torebeczka również z WGO, którą już wcześniej pokazywałam :)
A butki są z Marks&Spencera, dostałam je od rodziców :)
Pozdrawiam :)

3 komentarze:

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin