18 kwietnia 2012

Przygotowania do wiosny!

26 komentarzy:
 
Podczas mojej nieobecności kurier zawitał do mnie wiele razy! :) 
Pora przygotowywać się już na wiosnę i lato :)

Pościak dzisiaj szybciutki, pokażę Wam tylko moje nowości! :)


 Sukienka i spódniczka: WHOLESALE-DRESS


Kombinezon: SUGARLIPS



Sandałki: LUULUU
Espadryle: SportDirect


Są to zakupy internetowe, a podczas pobytu w Anglii odwiedziłam Primark i parę innych sklepów, ale rzeczy stamtąd pokażę Wam już w outfitach! :)

Buziaki!

26 komentarzy:

  1. Sukienka podoba mi się najbardziej;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódniczka jest świetna, taka dziewczęca, delikatna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe ile za to zapłaciłaś .. pozdro

    OdpowiedzUsuń
  4. No to poszalałaś!:) Świetne rzeczy, ta sukienka podoba mi się jednak najbardziej!(;

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem zakochana w sukienkce z 1 zdjęcia! :O

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna spódniczka ;-) a jakość jaka? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne rzeczy :) ciekawa jestem jakości tej sukienki i spódniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. czy mozesz dodac bezposredniego linka do krotkiej spodniczki albo cene bo gubie sie na tej stronie. pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  9. o żesz piękna ta sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam, aż pokażesz się nam w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka jest genialna <3
    Świetnego masz bloga.

    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. spodniczka i obie pary sandalow bardzo przypadly mi do gustu, sukienke przerobilabym na mini :P

    OdpowiedzUsuń
  13. ale piękne te rzeczy, sukienka jest niesamowita:)

    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. wow ! Świetne rzeczy ! :)
    Za buty z tego co napisałaś powyżej nie dałaś aż tak strasznie dużo :)
    Czekam na kolejną notkę ! :P

    OdpowiedzUsuń
  15. marzą mi się zakupy w Anglii.. tamtejsze sklepy są nie do porównania.

    OdpowiedzUsuń
  16. Spódniczka jest cudna tylko zastanawiam się czy nie jest za krótka...

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. sukieneczka <3 cudo! ;p
    + obserwuję ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. czekam teraz z n iecierpliwością na Twoje stylizacje, buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne rzeczy!
    Co myślisz o jakości tych ciuchów z wholesale?
    Zastanawiam się właśnie nad większymi zakupami tylko nieco boję się jakości:(
    pozdrawian serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin