25 marca 2014

Perfect for a walk

26 komentarzy:
 
Niestety znów po kilku pięknych dniach, przyszły te deszczowe wietrzne i zimne... Mam tylko nadzieję, że te pochmurne i deszczowe dni szybko miną. a wróci do Nas chociaż odrobina słońca :) 

 Dwa dni temu wróciliśmy do akcji z Facebookiem i nagle z 4 tysięcy lików zrobiła się ich prawie 15 tysięcy
:o Tutaj link do zdjęcia
Szkoda, że nie wszyscy potrafią się bawić i brać pewne sprawy, sytuacje z przymrużeniem oka :)

Wracając już do stylizacji. Kiedy robiliśmy zdjęcia pogoda była idealna, więc postanowiłam ubrać się lekko. Tym razem wybrałam długi kardigan czarne legginsy i bluzkę, a buty z podwyższoną podeszwą oraz panterkowym frontem. Ostre promienie słoneczne udało się zwalczyć dzięki okularom przeciwsłonecznym. Uważam, że jest to idealne połączenie na spacer. Kiedy przede wszystkim mamy czuć się komfortowo. Właśnie tak się czułam w momencie robienia zdjęć. 

Kardigan - PERSUNMALLButy- CzasNaButy

26 komentarzy:

  1. Ciekawie się prezentujesz w takich butach :) ja nie mogę się do nich osobiście przekonać, ale na kimś podobają mi się, a Twoje zestawienie jest świetne !

    OdpowiedzUsuń
  2. nie jestem wciąż przekonana do tego typu butów, ale w takiej odsłonie wyglądają czadowo :) pięęęękne zdjęcia! :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa stylizacja, świetne okularki, genialny sweterek ale buty jakoś mnie nie przekonują.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post

    http://thisisastylishworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny out fit + mega creepersy
    również prowadzę bloga o malowaniu paznokci, może zainteresuje Cię i zaobserwujesz stronę: http://malgosiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Świetny zestaw na luzie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty trochę nie w moim stylu, ale swietnie wygladaja w tej stylizacji. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestes tak sliczna,ze sie napatrzec na Ciebie nie moge, juz od jakiego czasu przegladam codziennie twojego bloga;)
    P.S. Swietne okulary, gdzie je kupilas?;)

    OdpowiedzUsuń
  8. okulary okropne

    OdpowiedzUsuń
  9. okulary okropne

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne okulary, skąd :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczna stylizacja! Niby prosta, a baaardzo efektowna ;) I ten tatuaż <3
    Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dlaczego nadal nie mogę dodać Cię do obserwowanych ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. Oprocz świetnej stylizacji bardzo podoba mi sie Twój makijaż ;) czy możemy liczyć na jakis post makijazowy? Byłoby cudownie;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mamy w planach przygotowanie takie postu, kiedyś też już taki był więc jeśli chcesz możesz go odnaleźć :)

      Usuń
  14. wygodnie i modnie :). W dodatku pierwszy raz można zobaczyć Cię w takich butach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. w zestawieniu z tymi spodniami/leginsami i butami Twoje nogi wyglądają mega masywnie, jesteś za niska by pozwolić sobie na takie faux pas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widzę masywnych nóg, chyba coś Ci się zdaje, Julka ma świetną figurę:-)

      Usuń
  16. szczuplych nog nie ma bez przesady!!!!dajcie innym wyrazac swoja opinie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taka budowa łydek po prostu, dlatego moim zdaniem tak to wychodzi na zdjęciach, ale nóg nie ma grubych ej ;)

      Usuń
  17. wyglądasz cudownie :) akcję na fc śledziłam i gratki za tyle lajków ! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. skąd bransoletka? :)

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin